Blumenthal

Română   English

Eveniment: Blumenthal recomanda BEERocracy

Blumenthal recomanda BEERocracy

Evenimentul a avut loc in data de: 24-06-2011 23:00

Vineri, 24 iunie 2011, s-a lansat oficial BEEROcracy, prima revista de Cultura Berii din Romania.

Publicatia lunara va celebra fascinanta lume a berii si vine in intampinarea nevoilor unui public tot mai pasionat de bere si de cultura berii. Revista se va tipari intr-un tiraj de 10.000 de copii si va fi distribuita gratuit in sute de locatii din Bucuresti.

in cadrul evenimentul de lansare, s-a organizat: un inedit concurs de mixologie cocktailuri de bere "BEERtenders at work" si un concurs de bere de casa, "Homebrewers at work", degustari de bere si seminarii pe teme de cultura berii.

Concursul de cocktailuri de bere a beneficiat de supravegherea si sustinerea Barmania, un suport pentru specializarea barmanilor din Romania.

Partenerii oficiali ai evenimentului au fost: berea Stiegl, F Vodka by Michel Adam, beredecasa.ro, berea AnkerBrau, berea Andechs, sucurile Maaza, fabrica-de-bere.ro, fiiberar.ro, site-ul de cadouri cemarfa.ro.

Concomitent, s-a lansat si site-ul www.beerocracy.ro ce se doreste a fi un suport media de calitate in transmiterea prompta a ultimelor noutati din lumea berii. Site-ul va dispune de o platforma cat mai interactiva pentru a putea gazdui discutii si opinii ale pasionatilor de Cultura Berii din Romania. Aici, precum si pe pagina de Facebook, BEERocracy le rezerva cititorilor sai multe surprize si concursuri cu multe premii in bere, excursii, vouchere de cadouri, abonamente gratuite la fitness si multe altele.


Despre Revista BEERocracy

BEERocracy este singura revista de cultura berii din Romania si este distribuita gratuit in 10.000 de exemplare in circa 400 sute de locatii din Bucuresti, urmand ca pana in decembrie 2011, tirajul sa atinga progresiv 30.000 exemplare. Distributia este asigurata de Spin Media si prin Posta Romana.

BEERocracy isi propune sa devina principala sursa de informare si de analiza din lumea berii din Romania si intentioneaza sa lanseze o serie de produse, servicii si evenimente menite sa popularizeze tot ce tine de cultura berii.

BEERocracy nu se va limita la a fi o revista de nisa, urmand sa se adreseze unui public cat mai larg, intocmai ca si berea, un produs foarte popular, cu un target vast si care sparge multe din barierele pozitionarii pe un public-tinta, adresandu-se inclusiv publicului feminin.

Revista se doreste si o agenda de evenimente cu informatii interesante, despre cele mai propice prilejuri de a savura o bere.

Dintre editorialistii care vor semna in revista se numara Joachim Reuling, degustator profesionist de bere cu prezente in juriul celor mai importante concursuri internationale de profil si Valentin Vernea, General Manager Curtea Berarilor, ce detine o experienta de peste 10 ani in industria berii si HoReCa.

BEERocracy va dezvolta si campanii sociale, intentionand sa popularizeze in randul cititorilor sai consumul responsabil de bere sau sa atraga atentia asupra necesitatii reciclarii ambalajelor de bere.